Menu

Hrou ke zhubnutí

Pravděpodobně si nyní, váženi čtenáři, asi klepete na čelo a říkáte si, že autor něco málo požil a neví co píše. Nepožil. Skutečně jde o hru a to o hru, u které se hubne. Fyzicky.
Ve stručnosti se pokusím vystihnout podstatu. Ale později. Nyní se seznámíte s tím, kdo to celé vymyslel a udělal.
hubenější dívka
Tak původcem je český „indie studio Beat Games“, a s jejich skupinou se můžete seznámit přímo na internetu. Pamětníci si je pamatují ještě pod názvem „Hyperbolický magnetismus“. Tak tento kolektiv je původcem této herní pecky, jak je mnohde hra označována. A nyní k tomu, oč vlastně jde.
Jako vůbec první věc musím napsat, že jde o virtuální realitu. Tedy, netěšte se, že budete sedět v křesle, či někde jinde u monitoru a pohodlně mačkat čudlíky. Ne, takto to opravdu nefunguje. Při této hře se musíte hýbat. A to je to, co ji dělá takovou, jaká je.
Celou ji zde rozebrat nemohu, takže jen stručně. Pokud ji doma nemáte, tak honem na Steam. Tam totiž je. A pak se připravte. Hra obsahuje skladby, bloky, šipky, meče a hlavně dvě barvy. Vašim úkolem je se pohybovat a (jen například) používat mečů k rozseknutí toho či onoho.  A pozor, občas na vás vyletí mina. Tu však zasáhnout nesmíte. 
A obtížnost? Ta má více stupňů a domnívám se, že čím dál obtížnější, u které vypotíte více a více tekutin. A ztratíte, vlastně jen pohybem, nějaký ten gram sádýlka. Nu a ještě maličkost. K hraní by měla být potřebná virtuálně realitní přilba. Ano, v podstatě se totiž budete učit virtuálně šermovat.
náušnice v pupíku
Tato hra byla a je označována jako nejlepší mezi virtuálními, asi proto, že je v podstatě jednoduchá (žádné složité animace a tak podobně), a ona je prý v jednoduchosti krása. A pozor, výše zmíněný kolektiv prý stále na hře pracuje, takže bude stále lepší a lepší.
Tak se zvedněte a běžte hrát. Nezbývá, než vám popřát hodně úspěchů.