Potřebujete naléhavě první pomoc proti naštvání nebo zklamání životem? Pak jste na našem webu na tom nejlepším místě, kde jste se jen mohli ocitnout.
Chcete se stát úspěšným prodejcem knih? Pak vsaďte na internetový prodej. Pamatujete se na film „Vrchní prchni“? Tam se Josef Abrhám prezentoval jako knihkupec a v porovnání s jeho spolužákem vypadal nejen jako vrchní, ale mohl o sobě říci, že ten prodej knih skutečně „nesype“. Tehdy prodej knih nevynášel na nového Chryslera a kuchyňskou linku vybavenou myčkou nádobí, ovšem doba se mění a i prodej knih dnes může být solidní živností. Navíc nemusíte podvádět, jako Jiří Kodet, který údajně ředil hořčici vodou a namísto Cinzana podával český Vermuth.
K prodeji knih ale budete potřebovat funkční a přehledný e-shop. Ten vám vyhotoví profesionální firma, která se touto činností zabývá řadu let a má na svém kontě mnoho zkušeností a spokojených zákazníků, ale chce to ještě něco – zpracovat problematiku SEO.
SEO je souhrn různých metod, které se starají o to, aby vás webové vyhledávače zařazovaly do popředí, a abyste měli větší šanci získat potenciální zákazníky. Konzultace SEO odborníka s klientem probíhá tak, že odborník navrhuje různá opatření a klient je odsouhlasí či nikoli. U e-shopu SEO jde hlavně o to, mít pokud možno trvale zajištěnou dobrou pozici, a to funguje pouze tehdy, je-li dotyčný web neustále v péči SEO odborníka. Vyhledávače totiž zobrazují v popředí pouze ty zdroje, které považují za relevantní, tudíž takové, které jsou funkční a „živé“.
Toto se týká i prodeje knih, knihkupectví a antikvariátů je u nás celá řada, ale ne každý je vyhledávačem zařazen vpředu, takže si tím může prodej komplikovat a ztrácet potenciální zájemce o koupi knih. SEO je tedy jakýmsi hlídačem a zároveň pomocníkem při prodeji, bez něhož se dnes neobejde prakticky nikdo, ať už prodáváte dámské plavky, krmiva pro zvířata, anebo automobily. SEO dnes potřebují i ti, co nabízí různé služby, jako jsou elektrikáři, instalatéři, stavební firmy atd.